Sila Klik

Tuesday 11 December 2012

Segmen | Semarakkan Rakan Blogger Google+

Salam.
Sekarang sibuk dibualkan tentang widget terbaru dari google. Seperti yang sering diperkatakan oleh para bloggers, widget Google+ bakal menggantikan widget follower biasa yang mungkin akan ditamatkan. Menyahut cabaran tersebut, saya terpanggil untuk menyertai kempen HASRULHASSAN.COM (HH), Segmen | Semarakkan Rakan Blogger Google+.


Ayuh, sama-sama kita menyemarakkan kempen ini, Meminjam entri dari saudara HasrulHassan : 

Google+ lebih baik sebab dengan sekali klik, anda bukan sahaja berhubung sesama blogger tetapi semua mereka yang mempunyai akaun dalam rangkaian Google. Malah, apabila anda berkongsi (1+) entri-entri di blog anda, semua rakan anda akan mengetahui akan perkongsian tersebut - sama seperti anda klik Facebook LIKE dalam entri blog. Jom semarakkan rakan blogger Google+.
Keterangan lanjut tentang program ini dan cara menyertai serta tindakan follow-up, sila klik Segmen|Semarakkan Rakan Blogger Google+. Selamat meramaikan rakan blogger.

4 comments:

Blog Santai said...

Ziarah sini dari segmen yang sama..dah follow your blog and Google+

ismailrich said...

Thanks Raudzah.
Akan terjah balik dan follow.

Nama pena, Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEta. Suri rumah sepenuh masa. Penulis Lifestyle Blogger berpengalaman Social Media Marketing Coach. said...

ziarah cni pula... terima kasih...

Unknown said...

Terima kasih Ieta, selalu2lah berkunjung.